Televize o vodě iVodárenství spouští nový multimediální web.

od pavel.hajek

Startuje tak  digitální transformace všech televizních a rozhlasových projektů pHmedia Czech Republic

Od 1. září představuje Televize iVodárenství svůj nový multimediální web, který se stává prvním krokem rozsáhlé digitální transformace všech televizních a rozhlasových projektů pHmedia Czech Republic. Modernizace obsahu i způsobů jeho distribuce má během dvou let vyústit ve vznik propojené multimediální platformy, která divákům a posluchačům nabídne přístup k regionálnímu a oborovému obsahu prostřednictvím televize, rádia, internetu, mobilních aplikací a sociálních sítí.

Prvním konkrétním krokem je televize o vodě iVodárenství, kterou týdne sleduje více než 80 tisíc diváků. Kromě nového multimediálního webu postupně nabídne i živé online vysílání na internetu a vlastní mobilní aplikaci. Stejný koncept bude následně aplikován i na další projekty pHmedia Czech Republic, především Televizi R, Televizi i-Vysočina, a také na Rádio ENERGIC, které se stane organickou součástí propojené platformy.

„Naší vizí je, aby se obsah všech našich médií propojil a mohl se jednoduše dostat ke každému – ať už na televizní obrazovce, na mobilu, v rádiu nebo na sociálních sítích. Digitalizace nám umožní nabídnout divákům a posluchačům mnohem širší a propojenější zážitek,“ uvedlo majitel pHmedia Czech Republic s.r.o. Pavel Hájek.

Součástí strategie je i představení nového televizního projektu během letošního podzimu. Digitální transformace vyvrcholí přibližně do dvou let a vytvoří propojený ekosystém, který zahrne:

  • vysílání v rámci vlastního televizního multiplexu RS 11,
  • online vysílání a společné multimediální platformy,
  • implementace HbbTV aplikací
  • mobilní aplikace pro televize i rádia,
  • posílenou prezentaci na sociálních sítích,
  • a rozšířenou analytiku sledovanosti a chování uživatelů.
  • online vysílání a společné multimediální platformy,
  • implementace HbbTV aplikací
  • mobilní aplikace pro televize i rádia,
  • posílenou prezentaci na sociálních sítích,
  • a rozšířenou analytiku sledovanosti a chování uživatelů.

Digitální transformace zároveň navazuje na rozšíření multiplexu Regionální síť 11, který během letošního roku získal další lokality. Ty budou postupně pokryty terestrickým vysíláním, což výrazně posílí dostupnost regionálního obsahu v dalších částech České republiky.

Významnou součástí transformace je i analytika sledovanosti. pHmedia Czech Republic už více než rok měří všechny své televizní kanály prostřednictvím HbbTV měření sledovanosti. Nyní začne postupně zavádět propojovat analytiku dat ze všech distribučních platforem do jednotného výstupu pro klienty- crossmedia reporting, který umožní sledovat využití obsahu napříč všemi platformami. Tímto krokem pHmedia Czech Republic otevírá novou moderní etapu ve způsobu, jakým bude regionální a oborový obsah v České republice distribuovat.

Mohlo by se vám také líbit